Ръкописно писмо на Майкъл Джексън - разкриващо още една част от неговата душа











Пеки,Аз много рядко пиша писма, но в този трогателен случай не можах да не го направя.Искам да ти благодаря, за старанието да предадеш улавянето на магията и емоцията на хората по света. Това, което правиш е много лично и силно качество за мен.Това е изкуството за спиране на времето, да запази момента, който с просто око не може да се задържи, да се улови истината, спонтанната истина в дълбините на усещанията в човешкото съзнание.Всичко друго ще бъде забравено, но не и филмите. Поколенията от сега ще преживеят вълнението, което ти си уловил, това наистина е капсула на времето.Аз няма да бъда напълно удовлетворен, докато знам, че си в точния ъгъл, в точното време, за да уловиш усилването на емоцията, което се случва толкова бързо и така спонтанно.Това което направи беше добро, но аз искам най-доброто, цялата картина, кауза и резултат. Искам реакцията на тълпата да ги изстреля в широкия обектив, в дълбините на емоцията в точния момент. Знам, че можем да го направим. Това е моята мечта и цел да уловя истината. Трябва да се посветим на това. Човек, който успява в живота е този, който вижда постоянно своята цел, и се насочва към нея без колебание. Това е отдаденост . Няма друг път до съвършенството от този на преданата упоритост. Просто ни кажи от какво имаш нужда, за да се случи това. Вземи ръководството, за да управляват другите оператори. С удоволствие работя с теб, за това те помолих да дойдеш, тъй като имаш нежна душевност, което е привлекателно. Може би гледам света през розови очила, но обичам хората по целия свят. Точно за това историите с расизма наистина ме тревожат.Сърцето и душата ми бяха наранени, когато ти ми разказа за детството си в Тексас.Защото аз наистина вярвам, че всички хора са създадени равни, научих това и винаги ще вярвам в него.Не мога просто да си представа как един човек може да мрази друг, само заради цвета на кожата му. Обичам всяка раса на планетата земя. Предубеждението е рожбата на невежеството.Голи идваме на този свят и голи ще го напуснем. И още едно добро нещо също, което ми напомня , че аз съм гол под ризата, какъвто и да е цвета . Съжалявам, че повдигам въпроси от миналото, но това което ми каза в колата ме нарани. Много се радвам , че въпреки това си успял да преодолееш детството си в миналото.Благодаря на Господ, че си се отделил от такива вярвания от незнание (невежество).Радвам се, че никога не съм изпитвал подобни неща. Научи децата си да обичат всички хора еднакво.Знам ,че ще го направиш. Казвам от сърцето си , че обичам теб, всички хора и особено децата.Горд съм, че Господ избра мен и теб.С обич MJ.

1 коментар:

  1. Благодаря за преводите, които си направила, не само в този материал. Повечето от нещата ги бях чела и преди, но това писмо и разказа за децата на Майкъл, бяха щастлива находка за мен. Остава загадка само към кого е адресирано това писмо и кога - би ли го споделила

    ОтговорИзтриване